Про торгову марку Masuma

Японська торгово-виробнича компанія MASUMA була заснована в 2001 р., у місті Токіо. Ідея полягала в тому, щоб об’єднати і випускати основні інструменти та запчастини під єдиним товарним знаком та зробити іх доступною за ціною альтернативою дорогим оригінальним запчастинам. Саме виробляти, а не просто упаковувати в свою коробку.

Сьогодні компанія MASUMA розміщує замовлення на виготовлення деталей під власним брендом на 80 заводах – виробниках запчастин. Зараз це вже 45 груп товару і близько 8000 найменувань. Щорічно вводиться до 500 нових позицій і 2-3 нові групи. В цьому році список товарів поповнився гальмівними дисками та ступінчатими вузлами.

Територіально заводи розташовано на півдні Китаю. Зараз це заводи, що виробляють оригінальні запчастини для різних автоконцернів Toyota, Nissan, Honda і т.п. Заводи акредитовані за системою якості ISO-9000, оснащені японським виробничим обладнанням і очолюються кращими інженерами. Ви можете ознайомитися з фото та відео виробничих потужностей та процесу виробництва на головному сайті компанії. Також компанія MASUMA має декілька власних заводів, що випускають лише японські автозапчастини.

Не зважаючи на те, що MASUMA це японська компанія – основні промислові потужності засереджені в Китаї. Саме тому почтова адреса відправника товару буде зазначена, як японська. Штрих-коди так само відповідають країні відправнику, а не виробнику (Починаються на цифру 49). Останнім часом споживачі стали набагато лояльніше ставитись до товарів, які вироблено в Китаї. Apple, Samsung, Bridgestone і тисячі інших світових брендів повністю перенесли виробництво до Азії. Тому ми поступово змінюємо маркування, що дозволить нам знизити митні платежі і, і як наслідок – ціну продажу.

MASUMA – це автозапчастини з оптимальним поєднанням ціни та якості для споживачів українського ринку в помірному ціновому сегменті. З одного боку це деталі, виготовлені на тих самих заводах, що й запчастини відомих брендів, за тією ж технологією. З іншого боку – вони на 50-100% дешевші за оригінальні.

Асортимент запчастин MASUMA максимально охоплює японський автопарк популярних в Україні моделей. Каталог деталей, інструментів та запчастин безперервно зростає і розширюється під впливом загальних змін на ринку та попиту клієнтів. 80% необхідних японському автопарку запчастин представлені в MASUMA. Це все основні види запчастин, що найбільш часто зношуються і потребують заміни. Швидкість виникнення новинок – приблизно 500 позицій товару на рік. Це 45 груп товару, а також щорічно за нашими рекомендаціями додається 2-3 нові групи.

ТМ Masuma це:

  • Великий асортимент запчастин, сучасна упаковка, кваліфікована технічна підтримка та швидкий зворотний зв’язок – це сильні сторони Masuma.
  • Довгий термін служби деталей. Мета Masuma – запропонувати автомобілістам запчастини, які працюють мінімум на 15% довше за аналоги. Для цього ми використовуємо надійні інженерні рішення, якісні матеріали та сучасні технології обробки. Кожна деталь проходить обов’язкові ресурсні випробування у термокамерах, на вібростендах та інших тестових установках, де імітується реальна експлуатація та вплив довкілля.
  • Низький відсоток браку. Можливий брак виявляється у трьох точках контролю якості: на стадії виробництва, на етапі перевірки готових партій та на рівні дистриб’юторів. Система контролю якості Masuma атестована за системою ISO-9001 та забезпечує один із найнижчих показників браку в галузі: всього 0,09 %.
  • Просунутий підбір запчастин. Masuma пропонує автомобілістам зручні послуги для самостійного підбору запчастин. Потрібну деталь можна знайти не тільки за оригінальним OEM-номером, крос-номерами інших виробників та даними автомобіля, але й за розмірами, маючи в руках зразок.
  • Проста та зрозуміла гарантія. Masuma стала першим виробником автозапчастин, що запропонував річну гарантію на деталі без спеціальних вимог до місця та способу встановлення. Не потрібно шукати авторизований сервіс та заповнювати купу паперів: ви можете встановити запчастини Masuma на будь-якій СТО або самостійно, зберегти чек і протягом року повернути деталь у магазин, якщо з нею виникне проблема.