Авторизація
Забули пароль?

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновити пароль

Ви отримаєте лист з інструкціями по відновленню доступу до вашого профілю

Натискаючи кнопку "реєстрація", ви підтверджуєте, що погоджуєтеся з угодою користувача і приймаєте його умови.
м. Київ, вул. Марка Вовчка, 12/14
з 09:00 до 18:00, Пн - Сб

Про компанію

Що таке MASUMA?

Японська торгово-виробнича компанія MASUMA була заснована в 2001 р., у місті Токіо. Ідея полягала в тому, щоб об'єднати і випускати основні інструменти та запчастини під єдиним товарним знаком та зробити іх доступною за ціною альтернативою дорогим оригінальним запчастинам. Саме виробляти, а не просто упаковувати в свою коробку.

Сьогодні компанія MASUMA розміщує замовлення на виготовлення деталей під власним брендом на 80 заводах - виробниках запчастин. Зараз це вже 45 груп товару і близько 8000 найменувань. Щорічно вводиться до 500 нових позицій і 2-3 нові групи. В цьому році список товарів поповнився гальмівними дисками та ступінчатими вузлами.

Територіально заводи розташовано на півдні Китаю. Зараз це заводи, що виробляють оригінальні запчастини для різних автоконцернів Toyota, Nissan, Honda і т.п. Заводи акредитовані за системою якості ISO-9000, оснащені японським виробничим обладнанням і очолюються кращими інженерами. Ви можете ознайомитися з фото та відео виробничих потужностей та процесу виробництва на головному сайті компанії. Також компанія MASUMA має декілька власних заводів, що випускають лише японські автозапчастини.

Не зважаючи на те, що MASUMA це японська компанія - основні промислові потужності засереджені в Китаї. Саме тому почтова адреса відправника товару буде зазначена, як японська. Штрих-коди так само відповідають країні відправнику, а не виробнику (Починаються на цифру 49). Останнім часом споживачі стали набагато лояльніше ставитись до товарів, які вироблено в Китаї. Apple, Samsung, Bridgestone і тисячі інших світових брендів повністю перенесли виробництво до Азії. Тому ми поступово змінюємо маркування, що дозволить нам знизити митні платежі і, і як наслідок - ціну продажу.

MASUMA - це автозапчастини з оптимальним поєднанням ціни та якості для споживачів українського ринку в помірному ціновому сегменті. З одного боку це деталі, виготовлені на тих самих заводах, що й запчастини відомих брендів, за тією ж технологією. З іншого боку - вони на 50-100% дешевші за оригінальні.

Асортимент запчастин MASUMA максимально охоплює японський автопарк популярних в Україні моделей. Каталог деталей, інструментів та запчастин безперервно зростає і розширюється під впливом загальних змін на ринку та попиту клієнтів. 80% необхідних японському автопарку запчастин представлені в MASUMA. Це все основні види запчастин, що найбільш часто зношуються і потребують заміни. Швидкість виникнення новинок - приблизно 500 позицій товару на рік. Це 45 груп товару, а також щорічно за нашими рекомендаціями додається 2-3 нові групи.

Робота з несправностями:

Ми ведемо особливу статистику по всім деталям, що були повернуті назад. Несправності є у всіх, навіть у Мерседес та Феррарі. В нашу компанію стікається інформація з усіх торгових точок. Ми аналізуємо та розбираємо кожен випадок.

Ви здивуєтеся, але тільки 15% - є насправді виробничою несправністю. Таке зустрічається рідко, але якщо накопичується кілька ідентичних випадків, встановлюється причина виникнення несправності. Далі ця причина усувається, або змінюється завод-виробник.

Компанія виробляє запчастини загалом на 80 заводах, однакові запчастини можуть бути виготовлені на 5 різних підприємствах, тому компанія може змінити виробника, що її не влаштовує. Певний відсоток несправності існує в усьому, і в оригінальних запчастинах також. Інакше, автомобілі ніколи б не ламалися. Не існувало б сервісних центрів для Мерседесів та Ферарі. Зрештою, вічний двигун не винайдено - всі механізми рано чи пізно ламаються. Але причинами несправності запчастин далеко не завжди є помилки при виробництві.

Розглянемо можливі причини несправності деталей в автомобілі:

  • Неправильний підбір деталі, звідси неправильна установка.
  • Правильний підбір, але неправильна / некваліфікована установка. Щоб правильно встановлювати деталі на японські автомобілі, механік повинен мати профільну освіту одного з японських університетів. В нашій країні, нажаль, таких спеціалістів майже немає. Під час прохождення технічного огляду, споживачі вірять «на слово» своєму механіку. Іноді це може бути помилкою – автомеханіки теж можуть помилятися
  • Крім цього, не секрет, що зараз всюди працює система відкатів. Якщо автомайстерня або механік отримує відкат від іншого бренду, він, звичайно, скаже людині, що деталь "MASUMA" не підійде, і продасть іншу. В таких випадках нам часто повертають справні деталі для гарантійного «ремонту». Принцип нашої компанії в цьому випадку - краще повірити нечесній людині, ніж не повірити чесному. Саме цим заробляється репутація компанії, торгової марки, магазину, продавця. Ми завжди приймаємо такі повернення, перевіряємо цілі товарні групи, а потім самі продаємо ці деталі без будь-яких нарікань та складностей.
  • Неправильна експлуатація. Брак, що виник внаслідок неправильного транспортування, навантаження, розвантаження - удари, неправильне складування і т.п. Ця категорія відноситься до конкретної групи заводського браку.

Дуже часто претензії до якості деталей зникають на етапі розгляду проблеми.

Приклади:

Покупець повертає приводний ремінь, тому що він прослизає, при перевірці виявляється, що він весь забруднений моторним маслом.

Повернення гальмівних колодок: скриплять, не гальмують. У майстерні при огляді гальмівного механізму з'ясовується, що диск має дуже великий пробіг. Він просто потребує чергової проточки, а колодки тут абсолютно ні при чому.

Щоб не компрометувати репутацію цілком якісного товару, ми будемо розбиратися з кожною проблемою, збирати і накопичувати з Вашою допомогою корисну інформацію та відгуки.

Очевидно - не кожен покупець понесе браковану запчастину в магазин. Споживач просто викине деталь і не стане «морочитися» з поверненням. Але давайте вважати, що кожен десятий все-таки поверне запчастину по гарантії. Сміливо можна помножити ці випадки на десять! Все одно відсоток браку одна десята відсотка!

ЯК І НАВІЩО СТВОРЮЮТЬ КАТАЛОГИ?

Кожен автомобіль складається приблизно з 25000 деталей. Існує біля 500 японських моделей автомобілів. І також є приблизно 22000 модифікацій різних марок авто. Шляхом простого множення отримуємо 550 000 000 можливих запасних частин автомобілів. Підбір деталей может бути дуже складним у деяких випадках. Кожна запчастин має свій оригінальний номер ОЕМ, присвоєний їй на заводі-виробнику. Є деталі абсолютно ідентичні, але мають різні номери ОЕМ. Такі деталі можуть підходити на різні машини. Здавалося б, за логікою речей, такі деталі повинні маркуватися одним номером ОЕМ. Завдяки маркетологам, ці незручності цілком подолані. Адже покупець (в даному випадку торгова організація) змушений купувати і тримати на складі не одну запчастину, а цілу лінійку під різними ОЕМ номерами. Виробникам запчастин це вигідно. Крім того, якщо одна і та ж запчастина підходить і на джип, і на легкову машину, то для джипу ціна буде вищою. Компанія MASUMA проводила і проводить величезну роботу по виявленню подібних моментів, спеціалістами знаходяться і систематизуються ідентичні деталі, які мають різні ОЕМ. Повірте, що це дуже копітка, тривала, але потрібна робота. По-перше, це необхідно для оптимізації складського простору, яке завжди в дефіциті. По-друге, щоб покупець не бігав стрімголов в пошуку потрібної деталі, якщо вона лежить на складі під іншим номером. Створено єдиний електронний каталог на всю продукцію, що випускається під брендом "MASUMA". Аналогів таких каталогів у інших трендів немає! По суті, наш каталог це спроба об'єднання всіх оригінальних каталогів в одному, загальному, каталозі виробника. Ми з нуля створили власний універсальний електронний каталог підбору запчастин та інструментів MASUMA. За зразок була взята оригінальна японська програма TOYOTA, NISSAN і т.п. У вас є можливість підібрати будь-яку запчастину компанії MASUMA всього одним кліком. Так був створений відділ розвитку асортименту та електронних каталогів.